fredag 2 mars 2012

Dan före Anglinsdan!

Glädjande besked. Stövlarna som jag lämnade in för dubbning är klara! kunde inte komma lägligare, så nu ska jag nog kunna ränna på isen utan att riskera att vare sig bryta eller slåigäl mig! Jag får tacka Ivar för hjälpen med dubbningen!

Flera glädjande besked är att jag har fått låna en angelborr med (om jag kommer i håg rätt) 225 skär på. Jag får Tacka Snickarn för det!

Och så baksidan... det finns alltid något att grubbla på, Jag får inte tag på någon mört... jag ger dock inte upp utan kommer att fortsätta att söka någon som har en mörtstuga ute och som inte redan har sålt all sin mört. "Det är visst någon anglingstävling här i krokarna." Svarar killen i telefonen... hm undrar vad det kan vara ;) Jag sitter i alla fall inte med skägget i brevådan, jag har några mörtar i frysen som får duga och så svänger jag förbi affären och köper några strömmingar i lagom storlek, Klart och betalt som de skulle sagt på P3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar