måndag 19 mars 2012

Ångest! Har missat två tillfällen att komma ut på isen

Ångest!

Har missat två tillfällen att komma ut på isen och nu håller den på att ge upp för säsongen..

Söndags skulle jag ha anglat på dicka sjön och i dag skulle jag ha varit med på pimpling på den sista isen i Bäsingen.

Min, att göra lista börjar bli stor nu!

- Väntar tålmodigt på att placeringen för Ilsbo anglingen ska offentliggöra så jag kan skriva klart den bloggsidan.
- Båten måste ses över och rustas för iläggning.
- Besluta mig om jag ska vara med på Angeltävling i Hassela den 24 mars det är nu på lördag! Ursäkta språket men En jävla massa mil! och isåfall skulle det vara bra med en full bil/buss! Finns det några som vill hänga med så kontakta mig snarast så hjälper ni mig att besluta mig ;)

Skitfiske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar